2015 Cuba Cayo Las Brujas

6 mei 2015 - Cayo Las Brujas, Cuba

Woensdag 6 mei 2015
Het is even omschakelen. Een mega groot complex met 750 kamers. De kamer is echt erg mooi en luxe. T regent een beetje, maar wel ff naar de zee! Deze is echt erg mooi! De fam is in het zwembad aan het volleyen dus ik spring er bij in. Leuk! Met z'n allen gegeten in het buffetrestaurant. Het was niet verkeerd of slecht. Maar wij moeten allemaal even wennen om in zulke omstandigheden met zovelen, zo massaal te eten.

Donderdag 7 mei 2015
De tuinmannen verteld dat mijn vader tuinman is en mijn broer een bloemenwinkel heeft. Dat vinden ze leuk. Een lui dagje met zwemmen en lezen.
Om 18.00 een drankje op het strand gedaan met een 'snoeptrekding'. Iets wat bij een Zuid-Amerikaans feestje hoort, volgens Miranda. Op onze beurt geven wij haar een klein cadeautje. Als afsluiting eten we met z'n allen buiten, het toetje doen we binnen, we worden opgevroten door de muggen.

Vrijdag 8 mei 2015
12.00 de fam uitgezwaaid. Ook weer niks an. Is toch echt het einde van de vakantie. Miranda, T en ik doen nog een bakkie. Daarna een strandwandeling, zwemmen, lezen en nog een heerlijke massage. Lekker hoor! Wij eten als afsluiting in een specialiteitenrestaurant. Een heerlijk visje voor mij. Ook hier weer erg nog een kamillethee in de loungebar en hup naar bed.