Ayutthaya 1 maart 2016

1 maart 2016 - Ayutthaya, Thailand

Sawadeeeeee
Na n seinstoring van de ns, via zwolle n schiphol. Pfft. De vlucht duurde wel lang. Maar lucky me: madame had 3 stoelen! Lekker! Dus lezen, dutje en muziek luisteten. N meisje uit nijmegen wilde ook wel mee in de taxi. Maar t duurde ff voor de chauf en wij elkaar hadden gevonden.
Super kamer met klein tuintje tegenover n watt! Eerst n dutje. Toen de buurt verkennen. Vanavond hier in de buurt eten. Proberen in t ritme te komen. Morgen op de fiets langs de ancient sites. Wel afkoelen tussendoor, schat ik in. Jullie willen natuurlijk dat gezeur over te warm helemaal niet horen. Zal me proberen in te houden.;-).

1. Annemieke Korten:
    1 maart 2016
    Ha Dinie. Veilig aangekomen dus. Lekker aan het genieten. Ben benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes / liefs Annemieke
  2. JanO:
    1 maart 2016
    Hoi Dinie, dit lijkt me een veelbelovende start. Veel plezier en groetjes, JanO.
  3. Henny:
    Dag lief zussie,

Heel veel mooie momenten gewenst! Genieten met volle teugen. Knuffel van ander zussie.
  4. Margreth:
    2 maart 2016
    hoi Dinie,

wat geweldig dat je gegaan bent. Heel veel plezier. Een lekkere soto ayam op zijn tijd...heerlijk