Ayutthaya 3 maart

3 maart 2016 - Ayutthaya, Thailand

Nee, de jetlag is nog niet verdwenen. Klaarwakker eerst, dus n kort nachtje. Voordeel is wel dat je vroeg op de fiets zit.
Eersr langs n liggende budha van steen. Mooi! Daarna n tempel met grote gouden budha van 6 bij 4 meter. Heb ook nog 20 baht in n soort geldboom gehangen. Je weet maar nooit waar t goed voor is.

Very hot today. Dus n zeer lange break op de kamer. Om 15 uur met n boottocht mee, rond t 'eiland' van ayutthaya. En 3 stops bij 3 zeer verschillende soorten tempels. Leuk vind ik dat. Bovendien n lekker windje op de boot!
1 of andere Zwitser begint tegen mij dat ie alles weet van conspiricy theorieën. Nou, das mooi! Jou mijd ik dus wel! ( de link...dat ik Nederlander ben en hij 3 jaar geleden in pattaya n nl als buurman had die betrokken was bij....)

Bij de kleine nightmarket n soepie gegeten, beetje chili maar te doen. Met aardbeien (!) en jackfruit als toetje! Mjam!

Voor nu lieve groetjes uit n 31graden ayutthaya om 20.00...
Morgen n reisdag naar phetchaburi!

Leuk, jullie reacties op dit blog en via app!