Ayutthaya 3 maart

3 maart 2016 - Ayutthaya, Thailand

Nee, de jetlag is nog niet verdwenen. Klaarwakker eerst, dus n kort nachtje. Voordeel is wel dat je vroeg op de fiets zit.
Eersr langs n liggende budha van steen. Mooi! Daarna n tempel met grote gouden budha van 6 bij 4 meter. Heb ook nog 20 baht in n soort geldboom gehangen. Je weet maar nooit waar t goed voor is.

Very hot today. Dus n zeer lange break op de kamer. Om 15 uur met n boottocht mee, rond t 'eiland' van ayutthaya. En 3 stops bij 3 zeer verschillende soorten tempels. Leuk vind ik dat. Bovendien n lekker windje op de boot!
1 of andere Zwitser begint tegen mij dat ie alles weet van conspiricy theorieën. Nou, das mooi! Jou mijd ik dus wel! ( de link...dat ik Nederlander ben en hij 3 jaar geleden in pattaya n nl als buurman had die betrokken was bij....)

Bij de kleine nightmarket n soepie gegeten, beetje chili maar te doen. Met aardbeien (!) en jackfruit als toetje! Mjam!

Voor nu lieve groetjes uit n 31graden ayutthaya om 20.00...
Morgen n reisdag naar phetchaburi!

Leuk, jullie reacties op dit blog en via app!

1. Wim Goosen:
    3 maart 2016
    Ha die Dinie,
    Volgens mij begin je al goed in je ritme te komen. Je gaat toch ook foto's maken he. Goede voortzetting!
    Hier hebben we het trouwens intussen ook very hot, want het raam is dicht en de 'biedingen' zijn binnen..
    groetjes,
    Wim