Corfu 2

21 april 2018 - Vatos, Griekenland

Wederom n lekker daggie. De buren zijn vertrokken dus rustig wakker geworden.

Door allerlei dorpjes getuft, mooie uitzichten over zee met bloemen ervoor of n groen landschap met spitse donkergroene cipressen als statige soldaten met tussendoor gekleurde huizen. Naar n kasteel ruïne geklauterd. De lunch in Doudads was gebakken kaas, tzaziki en salade. Een paar aardige oudere Grieken gesproken waaronder n man die met zijn auto vol bloemen op n pleintje stond. Hij vond t leuk dat we de namen: petunia, dahlia, begonia en anjer wisten. J heeft ons leuk op de kiek gezet. :-)

Thuis thee/koffie op de veranda: op de achtergrond kwakende kikkers, gekakel van n kalkoen en de gil van n pauw.
In de ochtend gaan we verder met t dierenspul: n haan met n stemprobleem en getjilp van mussen. ;-).
Ff geen warm water voor n douche, jammer. Naar Sinarades gereden, leuk dorpje. Onderweg zeer mooi landschap met allerlei bloemen en n soort paarse sering. We zeggen dat Nederland groen is, maar Corfu kan er ook wat van! Erg mooi, genieten dus! De lunch is in Pentati en nog ff strand in Agios Gordis.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade