El Pinar en Tazacorte

11 september 2016 - El Paso, Spanje

Met de auto naar El pinar. Onderweg zien we weer de wolken als n waterval over de top van de berg. Schitterend! El Pinar is n barbecueplaats waar de Palmeros op zondag met familia en vrienden gaan bikken. Koeltas mee, vuurtje maken, vlees of aardappeltjes er op. Gezellig. Al n belevenis op zich.
We wilden n korte wandeling maken naar n uitzichtpunt. Maar...de bosbrand van een paar weken geleden heeft er voor gezorgd dat dit nu niet kan. Erg jammer!
We rijden door en belanden in die rollende wolken: dikke mist. Hup, terug naar de zon.

Tom Tom stuurt ons n leuk weggetje in. Dwars door de bananenplantages. Steil!!! Klemvast met de spoiler. Met slim manouvreren lukt t om weg te komen.
De auto heeft wat te lijden. Bij t parkeren bij t huisje heeft ie ook al een keer klem gezeten. Opel...
N Twingo is VEEL handiger! ;-)

In Tazacorte maken we n rondje door t dorp. Weer kleurige huizen. In de mooie kerk sta ik even extra stil bij t feit dat 5 jaar geleden op deze dag wij de begrafenis van pap hadden.
We plukken de dag en eten heerlijk bij Carpe Diem.
Morgen 10.00 vertrek naar stek 2!