Hua Hin 10 maart

10 maart 2016 - Tambon Hua Hin, Thailand

Lang geslapen. Komt vast door de heerlijke massage. Kunnen we in Hengelo niet zo'n tentje beginnen? ;-).
Bij t ontbijttentje zat ook n in-constante-staat-zijnde 'fraaie' Engelse meneer aan worst, ei en bier. Het ei heeft ie geofferd bij het altaar van de buur-massage-dames. Ook goedemorgen!

Verder strand, zee, tonijnsalade, lezen, dommelen, kitesurfers kijken. Leuk strandje met die kitesurfers en allemaal verschillende soorten mensen. Bij zonsondergang gaan de Thais gekleed de zee in. In plaats van n bakkie samen doen, zitten de dames in zee alle roddels door te nemen. De jongelui hebben er hun hangplek, wat lekkers mee en honderden selfies maken. (MET t V-teken!) Ik maak nog een wandeling over t strand en slurp n noodlesoep.. Druk dagje! :-).

Bij n tentje staat op t raam:green tea. Klinkt goed! Maar ze kent alleen n latte met green tea. Ik zeg: dan doe je m toch zonder melk! Nou....of ik geen koffie of zo wilde. Nee dank je, daar hou ik niet van. Maar n latte dan of koffie... Uhm...daar hou ik niet van. Maak maar n green tea latte zonder milk. OK....t blijkt n soort oplospoeder te zijn. Beetje bitter. Maar ach, met wat extra gekookt water.
Extra blij met mijn dompelaar en eigen zakkies thee. Tas ingepakt en koppie thee voor t slapen gaan. Tot morgen vanuit n dorpje 90 km zuidelijk.