Hua Hin 7 maart

7 maart 2016 - Hua Hin, Thailand

Eind van de zondagmiddag leerde ik de 35jarige fanny uit Frankrijk kennen, kamer naast mij. Gezellig gekletst en samen n hapje gaan eten. Was erg leuk!

Vandaag uurtje in de trein naar Hua Hin. Moet nog ff wennen want erg druk, zo is de eerste indruk. Nu heb ik dat vaker: afscheid nemen van de plek die je kent (al 2 dagen!) en wennen aan t nieuwe.

Leuk guesthouse, onconventioneel voor thailandse begrippen, betonlook. Viel ff tegen dat er geen ontbijt bij in zit. Nog niet zozeer voor de prijs, maar is gewoon lekker als je met je duffe kop aan kunt schuiven.

Vergeleken met 2002 is t wel allemaal wat zakelijker geworden. Bijvoorbeeld dit guesthouse moest ik vooruit betalen.

Joepie!! Tour geboekt voor morgen! 9.00 opgehaald. Naar http://www.wfft.org. Een organisatie die allerlei dieren opvangt. Smorgens rondleiding langs alle dieren. Smiddags met de OLIFANTEN in de weer! Make my day!!! Verheug mij er erg op. Hoop dat t n beetje te doen is met de hitte.
Jullie horen t de volgende keer!

@Elly: in dit blog staan nu nog geen foto's. Die volgen later als ik weer thuis ben. Inderdaad nu af en toe n fotootje via de app. :-).