Ko Tao 15 maart

15 maart 2016 - Tambon Ko Tao, Thailand

Gisteravond aan n tafeltje plaatsgenomen op de boulevard. Aan n andere tafel zat ook n dame alleen. Brutaal gevraagd of ze gezelschap wilde. Dat wilde Judith uit Canada wel. Zij is hier met haar man en 1x in de week eten ze apart. Leuke vrouw, gezellig mee gekletst. T gebakken visje smaakte heerlijk!

5.50 de wekker. Met handen en voeten aan de wat oudere motortaxi-meneer duidelijk gemaakt, met hulp van n jong meisje, dat ik naar de supermarkt CJ wil, voor de minibus naar Chumphon. 7.30 vertrek.
Iets langer dan 3 uur. Daarna was de buschauffeur zo lief om mij bij t verkooppunt te droppen, van de boottickets. Slimme jongens, gelijk n restaurant erbij. Lekkere salade met brood. Toen met 'taxi' half uur naar de catamaran. Die deed er 2 uur over. Dutje gedaan. Man wat wordt je sloom van zo'n dag reizen.

Drukte op de pier bij aankomst. Maar mijn guesthouse is dichtbij op loopafstand. Gastvrouw Tik ( zo heet ze echt!) lijkt aardig. Eerst maar eens t strand verkennen. De zonsondergang moet erg mooi zijn. En n hapje eten.

Merk dat ik niet meer zo"n zin heb om elke keer te verkassen. Wie weet sla ik 1plek over en blijf ik hier wat langer. We zien.
Dag allemaal!

1. Bob:
    16 maart 2016
    Groetjes aan bounty Koh Tao! Heerlijk relaxen (en wat snorkelen?) zal hier vast wel lukken?
    Als t bevalt blijf je daar toch lekker een paar dagen bivakkeren? tijd zat, no hurries! ;-)