Ko Tao 18 maart

18 maart 2016 - Tambon Ko Tao, Thailand

Weer n geweldig dagje! Sorry jongens, maar ik ben echt in t paradijs!
Eerst n yoghurt met fruit, jasmijn thee en n stukkie cheesecake met uitzicht op de pier.

Weer n andere baai opgezocht: Ao Leuk. ' Hoe leuk is dat...'....;-) T betekent diepe baai. Aan weerszijden rotsen en dat betekent VISSEN!!! Weer andere soorten en kleuren gezien! Bovendien blijven ze gewoon in je buurt zwemmen. Echt top! Jammer dat ik onderwater geen foto's kan maken. Ik zou jullie heel graag laten zien hoe mooi en bijzonder die wereld is!
En dan kom ik uit t water en dan wil ik wel over t strand schreeuwen: mooi he!!!! Dat doe ik dan niet, voor ik afgevoerd word als n lunatic.
Heen achter op de motorbike. Terug met n pickup. Tuurlijk te veel betaald.

Groene mangosalade in de buik. En stevig onder handen genomen door n ladyboy. Dat stevig onderhanden nemen is in Thailand heel gewoon. Ze zitten half op je en gebruiken de ellebogen tijdens massages.
Ook n ladyboy is hier heel gewoon.

Nog 1 dagje paradijs, voor ik vertrek naar n ander paradijs: Krabi. N bofferd ben ik!