Krabi 21 maart

21 maart 2016 - Tambon Pak Nam, Thailand

Zondag 20 maart
De kamer is zelfs met airco moeilijk koud te krijgen. Toch maar op pad voor n hapje. He...n massagesalon! Onder gegiechel en gebabbel over die vreemde falangvoeten, n voetmassage en pedicure. Dus ik loop er weer netjes bij.
Bij n eettentje brutaal aan Claudia uit Duitsland gevraagd of ze zin had in gezelschap. Had ze. Dat was ff gezellig. Thuis nog ff appen/chatten met J, voetbal op tv en kletsen met zwangere Kop, zus van de eigenaresse en n jonge Duitse gast ( likes to party) Ik party in m'n dromen; slopend zo'n reisdag en deze hitte.

Maandag 21 maart
Lekker geslapen. Ontbijt met Frans baguette en n eitje. T dorp in. Wat inkopen gedaan. :-). Als je hier warme groene thee bestelt krijg je n knalgroen goedje. Groene thee met cream en sugar! ;-)

Als je Krabi Googled krijg je mooie plaatjes te zien van wit strand, heldere zee en karstgebergte. Maar dat is de omgeving. Krabi zelf is n dorpje aan een rivier.

Morgen n dagtour naar Kho Phi Phi. 8.00 -17.00. Zo'n eiland als hierboven beschreven. De film The Beach is er opgenomen. En...met snorkelen! Joepie!

s Middags naar strand Ao Nang, stukkie verder op. Wilde graag met de boot, maar
it was only me. Dan wapperen met je hand voor de plaatselijke tuk tuk. Ziet er hier weer anders uit. Denk je n duik te nemen..is t laag tij. 1 visser laat nog n gevaarlijke puffer fish zien: deze heeft gif bij zich. Iieeeuw. Sapje bij ondergaande zon. Hapje en met de tuk tuk weer terug. Alleen reed ie 3 x de boulevard op en neer om nog meer klanten te scoren. We hebben m gesmeekt om nu toch echt richting Krabi te gaan. Bracht mij en n jongen uit Zuid Korea dan wel weer richting ons guesthouse. :-).