Krabi 23 maart

23 maart 2016 - Tambon Pak Nam, Thailand

Je hebt van die dagen....Dit was er zo 1. Vandaag geen ietsepietsie energie. Darmen, warmte...veel in de koele kamer gebleven. Vliegticket n Bangkok geboekt voor a.s. zaterdag. Die kun je dan betalen bij de 7eleven, de supermarkt! Das grappig he! Hoewel winkel 1 er geen bal van snapte. En in winkel 2 t vierde meisje pas. Maar t is gelukt...

Bestel ik n zoet/zure soep: mai pet.(niet spicy) Is ie toch n potje heet! Dus ik zeg: sorry, to spicy. I"ve asked for no spicy. Soepie gaat terug de keuken in en komt even later weer op tafel. Ik denk nog: da's aardig. Nou, ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben, in spugen of zo, maar hij was nog net zo spicy! Laten staan dus.
Bij t afrekenen (dat dus wel) zegt ie: is van de Isaan (provincie), is altijd spicy. ZEG DAT DAN!!!
Hopelijk morgen meer puf!

Jullie bijna n lang Paasweekend he! Lekker vooruitzicht! Alvast veell plezier gewenst!

1. JanO:
    23 maart 2016
    Hoi Dinie, zo te lezen had je een een pittige dag! Laad maar lekker op voor de volgende mooie dagen.
  2. Nicolet:
    23 maart 2016
    Nou, even weer al je verhalen gelezen; valt niet altijd mee he die warmte. Jammer, je wil zo veel maar het lukt dan niet. Maar je hebt al wel heeeele mooie foto's hoor. Geniet nog maar even, voor je 't weet zit je weer in de spaanse les :-)
    Groetjes