Rhodos 6

15 mei 2017 - Schiphol, Nederland

De vorige avond wat luxer gegeten bij Knights of Olde. Mooie setting met bloeiende bougainville. Twintig x Thank you vond ik wel n beetje veel. ;-).
Thuis Ogene nog zien shinen.

Zondag 14 maart 2017
De papa's van de Grieks Orthodoxe kerk zingen al om 8.00. Wel mooi hoor. Ik rij naar de oostkust Falariaki. En...vind er niet veel aan. Zeer toeristisch gebeuren. De paar vissersboten, kapelletje en spelende kinderen leveren n leuk plaatje op.
Hup...snel weer naar mun eigen kant. N gebakken visje aan de waterkant en nog n paar uur genieten van zon zee en strand.

Het inchecken op Rhodos is n feest.
1. Handbagage labelen en wegen
2. Rugzak labelen en wegen
3. Rugzak afgeven in n ander gebouw!
4. Veiligheidscheck/paspoort.
Ongeveer n half uur vertraging in n warme vertrekhal. En op Schiphol wachten op de 1e trein.
Waarom willen we reizen??? ;-).

Rhodos:heeft mooie kanten maar ook veel massa toerisme. Fysiek was ff minder. Maar fijne afwisselende dingen kunnen doen. En waar ik 29 graden wat warm vind, klaag ik morgen waarschijnlijk dat t hier koud is. Jassas!

1. Anyta Mulder:
    15 mei 2017
    Heel herkenbaar wat je zegt over waarom we nog willen reizen. De veiligheidsmaatregelen maken het echt minder leuk... wat dat betreft vind ik het heerlijk dat we dit jaar op een roadtrip richting Italie gaan. Enne... hier is het inmiddels heerlijk weer (20 graden is perfect). Welkom terug!