Hua Hin 9 maart

9 maart 2016 - Tambon Hua Hin, Thailand

Heerlijke Indiase dahl gehad. Bij t guesthouse ff gezellig gekletst met n Assense fietser.

Na t ontbijt n fiets bij de buren gehuurd en ' t dorp' in. Wat n huzzle and buzzle. In t paviljoen bij t treinstation wachtte vroeger koning Rama VI. En nu sta ik er! Een mooi gebouw van hout, geschilderd in rood en crème. En...ik heb de zee gezien! Geen luxe gedoe, maar n oude pier. Ook kun je op t strand paardrijden. Dat trekt mij natuurlijk wel, maar toch ook weer zielig voor zo'n beessie. In n coole coffeshop (letterlijk) trakteer ik mijzelf.
Nog even door de straatjes geslenterd. Veel winkels en af en toe nog n origineel houten huis.

Op t fietsje weer in de brandende zon terug. Afkoelen! Wasje, ff lezen. Naar 'mijn' beach: de lange straat af fietsen. Leuk basic strand met onwijs veel kitesurfers. Knap hoor: dat scherm in bedwang houden, je plank en dan maken sommigen ook nog n jump! Kleurrijk beeld.
Lekker ff de zee in hoewel er geen sprake is van afkoelen en natuurlijk lezen. ;-).

Morgen nog zo'n relaxdagje, stel ik mij zo voor. Vrijdag met de trein n Prachuap Khiri Khan. Een klein dorpje waar ik, volgens de verhalen, een mooi origineel guesthouse heb geboekt. Dag allemaal!

1. Henny:
    9 maart 2016
    Dag lief relaxed zussie,
    Wat fijn dat je zo blij wordt van allerlei momenten op deze reis.
    Dikke knuffel van ander zussie.
  2. Anyta Mulder:
    9 maart 2016
    Wat mooi om te lezen dat je zo geniet! Ik krijg er helemaal een beeld bij Door jouw beeldende beschrijvingen. Have fun!