Algarve 16
2 oktober 2025 - Nederland, Nederland
Do 2 okt
N vroeg wekkertje om 5.15. Pjoeng. Iets te laat vertrokken, hè Jan? Maar de rit naar t vliegveld verloopt voorspoedig, auto-inname ook. Door de securitycontrole: alarm gaat af. (Gebeurt wel vaker). Zet ze mij apart om te fouilleren. Maar, gaat vervolgens met andere dames in de weer. Op mijn: 'Can I go? Yeah yeah. 😂
Vliegtuig vertrekt n half uur later maar a la. Om 13.00 voet op Nederlandse bodem. Ff wachten op de bagage.
En we nuttigen een broodje op t vliegveld, voor we richting huis tuffen. Het weer valt nog mee hoor, best lekker. Maar wat is t hier druk op de weg joh! Jeetje! En wat gaat er veel maar net goed.
Zat je vanmorgen nog in t donker aan je thee en yoghurtje in Portugal, lig je nu weer thuis op de bank. Maf altijd.
Een heerlijke Algarve vakantie gehad. Eigenlijk moet ik zeggen Oost Algarve, want van de rest hebben we niet veel gezien. Soms iets TE warm, niet altijd goed geslapen, dan holt de energie achteruit. Maar leuke, diverse en mooie dingen gezien + gedaan.
Iedereen bedankt voor t meelezen, meebeleven, reageren etc. Adeus! 🙋♀️





Welkom thuis !!
Maar wat wás het moeilijk om die heerlijke plek achter ons te laten. Saudade 😢