Bunyola 1

15 september 2019 - Bunyola, Spanje

Zat 14/9/19 We verkassen naar huis 2 in t westen van Mallorca. Via achterlangs wegen komen we t volgende tegen: n brug uit de Romeinse tijd, ruige rotsen, landelijke weggetjes met olijf- en amandelbomen, klingelende bellen van grazende schapen met n netgeboren lammetje, leuke dorpjes, ontzettend lekker gegeten in Alaro bij Traffic en heel veel haarspeldbochten. Vermoeiend voor J dat hij nu de enige chauffeur is.

20190914_111006

Als we ons dorpje binnen rijden zien we allemaal mensen in blote konten! Of nou ja, zo goed als...met zéér weinig aan. Fiesta: correguda en roba interior ter ere van San Mateu. (Helaas hier geen foto's van op de mobiel;-)) Dat hadden we toch niet verwacht in zo'n dorpje als dit.

Alles afgesloten, ook de weg naar de supermarkt, dus geen lekkere hapjes die we alle trappen op naar ons huis kunnen sjouwen. Hebben we ons huis net buiten t dorp uiteindelijk gevonden, hebben we geen water! De eigenaar belt met de politie: het probleem is bekend en wordt hopelijk snel opgelost. Dat hopen wij ook!

20190914_190158

Zon 15/9/19 Liggend op n keiharde matras horen we het feestgedruis tot 4.00. Dus er is geen sprake van n goede nachtrust. Wel is er in de ochtend weer water. Joepie! Foto hierboven is t uitzicht vanaf ons terras.

Eerst de hoognodige boodschappen gehaald bij super Bip. Toen naar de jardines de Alfabia. Een zeer oud landhuis met Arabische invloeden en n prachtig aangelegde tuin. Lekker n beetje schaduw op deze warme zomerdag met 31 graden. We genieten nog extra v deze plek door het 'plaatjes schieten'.:-)

20190915_17141720190915_17303920190915_170523

20190915_172047

20190915_182704

Thuis op ons terras smikkelen we n lekkere pasta.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemieke Korten:
    17 september 2019
    Ziet er goed uitDinie! Hopelijk ook weer mobiel!