Pollenca 1

10 september 2019 - Pollença, Spanje

Na n voorspoedige treinreis en n vertraagde bumpy vlucht spring ik in de armen v S en J voor ons Hello/Goodbye moment. B wacht in de auto. Zij hebben al een hele dag eropzitten via n slingerende kustroute.

Het huis is echt prachtig!

20190909_175152

Ff installeren, fotootjes maken, bakkie thee en boodschappen gedaan met de jongelui. Het stadje doet leuk en vriendelijk aan. Steegjes met huizen in zachtgele tinten, gezelligheid op straat door originele boutiekjes en restaurants met mooi gedekte tafels. Aan 1 van die mooi gedekte tafels eet ik heerlijk met J en S.

20190909_171449

Nu is t namelijk nog mooi weer. Dat gaat veranderen...

En dat klopt. Vanochtend eerst nog redelijk weer; we vertrekken n Arta. N gezellig stadje met bovenop n kasteel met big view. Overheerlijk geluncht op n mooie stek. En dan, is t gedaan met t mooie weer. T komt met bakken uit de lucht en de straten worden riviertjes. De auto kunnen we niet voor de deur parkeren dus wordt het n 'zwemtocht' naar huis. Hup, n warme douche en dito thee!

1. Annemieke Korten:
    11 september 2019
    Ha Dinie mooi foto’s, tijdens zo’n eerste uitstapje! Ziet er goed uit! Hopelijk vandaag beter weer! Geniet er van😀🙋🏼👍🏼